آخرین اخبارشعبفارغ التحصیلانیزد

دومین نشست هم اندیشی جشنواره تبلیغی لقمان حکیم در یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطاع رسانی امیربیان به نقل از دبیرخانه جشنواره جشنواره لقملن حکیم، دومین نشست هم اندیشی جشنواره تبلیغی لقمان حکیم در یزد برگزار شد.

دومین نشست هم‌اندیشی جشنواره تبلیغی لقمان حکیم با حضور جمعی از فعالان جبهه‌ی فرهنگی و تولیدکنندگان محتواهای تبلیغی، روز پنج‌شنبه مورخ 3 مرداد 1398 در محل اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد.
در این نشست حجت الاسلام جنتی دبیر جشنواره تبلیغی لقمان حکیم با اشاره به اینکه مهم ترین خصوصیت این جشنواره، نقش‌ آفرینی و هم‌افزایی جریان‌های غیرسازمانی طلاب و گروه_های تبلیغی خودجوش در ارتقاء محتوا و روش های تبلیغ می‌باشد، گفت: دبیرخانه جشنواره تصمیم گرفته است نشست های هم اندیشی پدیدآوندگان و فعالین تبلیغی را در استان های مختلف کشور برگزار نماید که دومین نشست آن در استان یزد برگزار می شود.
دبیر نخستین جشنواره ملی مردمی و تبلیغی لقمان حکیم عنوان کرد: در جریان برگزاری این جشنواره استعداد‌ها و ظرفیت‌ها تبلیغی در بین طلاب کشور شناسایی و رشد داده می‌شوند.
پس از سخنان دبیر جشنواره، پدیدآورندگان و فعالین تبلیغی شرکت کننده در این نشست هم اندیشی، به بیان نظرات و دیدگاه های خود در جهت رشد و ارتقاء محتوا و روش های تبلیغی پرداختند.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا